A) Izazov
Domaće poduzeće u sektoru poljoprivrede bavi se proizvodnjom inovativnih proizvoda za sve vrste poljoprivredne proizvodnje i obrade, a unatoč proizvodnjom visoko inovativnih proizvoda koji svojim dodanim vrijednostima utječu pozitivno na poslovanje klijenata, poduzeće je željelo jači iskorak i prepoznavanje branda na stranim ciljanim tržištima.
Odlučilo se na proizvodnju mobilne aplikacije za unaprjeđenje upravljanja poljoprivrednih gospodarstava, a s obzirom na neograničenu geografsku primjenu iste, bile su potrebne aktivnosti promidžbe i izgradnje branda na onim tržištima koja imaju jaki komercijalni potencijal.
B) Rješenje
S obzirom na to da je aplikacija prilagođena za rad na brojnim svjetskim jezicima, što je čini prihvatljivom na globalnoj razini, 4 Consulting tim je predložio poduzeću sudjelovanje na međunarodnim sajmovima gdje bi se na specijaliziranim mjestima koje okupljaju najveće dionike poljoprivrednog svjetskog sektora, ista mogla predstaviti potencijalnim klijentima.
Nakon što su detektirana ciljana tržišta na kojima se želi izlagati, a sukladno potencijalu kojeg ta tržišta imaju po pitanju poslovnih subjekata koji se bave poljoprivredom, donesen je vremenski tijek sudjelovanja na sajmovima te budžet potreban kako bi se uspješno realizirale aktivnosti odlazaka na sajmove.
C) Rezultat Nakon uspješnog apliciranja na EU natječaj, poduzeće je dobilo 604 tisuće kuna bespovratnih sredstava čime je pokrilo značajna sredstva ukupnih troškova sudjelovanja na međunarodnim sajmovima. Iako je pandemija corona virusa utjecala na datume održavanja nekih sajmova, kao i način održavanja, dosadašnjim participiranjem Društvo je uspješno prezentiralo inovativnu mobilnu aplikaciju te ostvarilo niz poslovnih suradnji koje će ga dovesti u priliku zauzimanja većeg tržišnog udjela na željenim inozemnim tržištima.