A) Izazov
Poduzeće iz turističkog sektora koje se bavi djelatnošću turističke agencije, željelo je ojačati svoju vlastitu tržišnu poziciju, kako na domaćem, tako i na stranom tržištu.
Većina turista koja dolazi u Republiku Hrvatsku su iz okolnih stranih zemalja, međutim raste trend dolazaka turista iz dalekih zemalja, pa je poduzeće htjelo predstaviti svoje usluge svim takvim potencijalnim gostima.
B) Rješenje
U suradnji s 4 Consulting timom, poduzeće se odlučilo aplicirati na EU natječaj „Internacionalizacija poslovanja“ jer se putem istog moglo sufinancirati odlaske na internacionalne sajmove koji okupljaju sve značajne sudionike svjetskog turizma i to svih djelatnosti.
S obzirom na to da je domaće tržište svake godine sve zasićenije zbog rasta broja konkurenata te ima određene limite zbog gospodarskih i demografskih podataka, odlazak na međunarodne sajmove pokazao se kao savršena prilika za mijenjenje poslovnog modela prema većoj skalabilnosti istoga.
Poduzeće je ujedno htjelo napraviti i istraživanje tržišta kako bi saznalo na koje trendove može računati u budućnosti te kako se postaviti spram digitalizacije poslovanja koja polako ulazi u svakodnevne živote i oblikuje ponašanje potrošača.
C) Rezultat Poduzeće je uspješno sudjelovalo na EU natječaju te je dobilo bepovratna sredstva u iznosu od 570 tisuća kuna. Završno sa mjesecom siječnjom 2022. godine, poduzeće će uspješno i provesti projekt te će sudjelovati na ukupno 15 međunarodnih sajmova. Dosadašnjim sudjelovanjem ostvareni su ozbiljni poslovni kontakti koji su pomogli prebroditi period pada posjećenosti stranih turista uzrokovan globalnom pandemijom.