Izgradnja branda IT poduzeća na stranim tržištima

Home \ Uspješne priče \ Izgradnja branda IT poduzeća na stranim tržištima

A) Izazov

Poduzeće je informatička kompanija koja se bavi izradom mobilnih i web aplikacija s naglaskom na korisničko iskustvo (user experience), od izrade korisničkog sučelja (user interface) do kompletnog programiranja i kasnije održavanja.

Tijekom godina polako su se probijali i stvarali ime na globalnom tržištu gdje su ostvarili brojne zapažene uspjehe. Kako se ovdje radi  o propulzivnoj industriji koja konstantno izbacuje nova IT poduzeća koja zauzimaju tržišne udjele, potrebne su stalne prodajne i marketinške aktivnosti kako bi se dobivali međunarodni poslovi, te razbile predrasude visoko razvijenih zemalja o razini znanja, stručnosti i mogućnostima poduzeća iz Republike Hrvatske.

B) Rješenje

Da bi mogli i dalje uspješno raditi i nastaviti pozitivan trend rasta poslovanja, poduzeće mora biti prisutno na međunarodnim sajmovima i konferencijama (b2b susretima), gdje će biti u prilici pratiti najnovije trendove u industriji, upoznavati nove ljude, prezentirati svoja dosadašnja postignuća i svoje nove proizvode i usluge, te  stvarati poslovne kontakte i ugovarati nove poslove.

 Za relativno mladi poslovni subjekt, sve takve aktivnosti zahtijevaju značajna financijska odricanja , a radi se o velikim iznosima zbog važnosti sajmova i lokacija održavanja.

4 Consulting tim je pronašao EU natječaj za poduzeće, putem kojeg su sufinancirani svi troškovi sudjelovanja na željenim sajmovima, od samog najma prostora i opreme, do troškova putovanja i smještaja.

C) Rezultat

Uspješno sudjelovanje na EU natječaju rezultiralo je dobivanjem 507 tisuća kuna, kojima su sufinancirani odlasci na jedanaest internacionalnih sajmova.

Ostvarena je incijalna zamisao gdje je povezivanje sa stranim poslovnim partnerima i klijentima dovelo  do povećanja poslovnih prihoda od čak 75 posto, iako se radilo o godini izbijanja pandemije korona virusa. Ujedno su postavljeni i svi preuduvjeti za daljnji poslovni rast te poslovnu suradnju s velikim klijentima na željenim inozemnim tržištima

ABOUT THE AUTHOR: Bojan Vrančić Bojan je L2 CFA kandidat i posjeduje položen brokerski ispit. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, smjer Financije. Bojan posjeduje više od pet godina iskustva na području revizije i savjetovanja iz različitih djelatnosti. Ujedno je imao prilike raditi na različitim transakcijama od kojih neke uključuju restrukturiranje trgovačkih društava, dubinska snimanja i procjene vrijednosti društva. Tijekom rada u međunarodnim organizacijama (Deloitte i Ernst & Young TAS) sudjelovao je na raznim projektima u regiji.

RELATED POSTS

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *