A) Izazov
Poduzeće iz turističkog sektora koje se bavi djelatnošću turističke agencije, željelo je ojačati svoju vlastitu tržišnu poziciju, kako na domaćem, tako i na stranom tržištu.
Većina turista koja dolazi u Republiku Hrvatsku su iz okolnih stranih zemalja, međutim raste trend dolazaka turista iz dalekih zemalja, pa je poduzeće htjelo predstaviti svoje usluge svim takvim potencijalnim gostima.
B) Rješenje
U suradnji s 4 Consulting timom, poduzeće se odlučilo aplicirati na EU natječaj „Internacionalizacija poslovanja“ jer se putem istog moglo sufinancirati odlaske na internacionalne sajmove koji okupljaju sve značajne sudionike svjetskog turizma i to svih djelatnosti.
S obzirom na to da je domaće tržište svake godine sve zasićenije zbog rasta broja konkurenata te ima određene limite zbog gospodarskih i demografskih podataka, odlazak na međunarodne sajmove pokazao se kao savršena prilika za mijenjenje poslovnog modela prema većoj skalabilnosti istoga.
Poduzeće je ujedno htjelo napraviti i istraživanje tržišta kako bi saznalo na koje trendove može računati u budućnosti te kako se postaviti spram digitalizacije poslovanja koja polako ulazi u svakodnevne živote i oblikuje ponašanje potrošača.
C) Rezultat Poduzeće je uspješno sudjelovalo na EU natječaju te je dobilo bepovratna sredstva u iznosu od 570 tisuća kuna. Završno sa mjesecom siječnjom 2022. godine, poduzeće će uspješno i provesti projekt te će sudjelovati na ukupno 15 međunarodnih sajmova. Dosadašnjim sudjelovanjem ostvareni su ozbiljni poslovni kontakti koji su pomogli prebroditi period pada posjećenosti stranih turista uzrokovan globalnom pandemijom.
mail order pharmacy india п»їlegitimate online pharmacies india pharmacy website india