Ključni koraci za uspješno sudjelovanje na međunarodnim sajmovima: Priprema za natječaj "Potpora MSP-ovima za internacionalizaciju"

Home \ Blog \ Ključni koraci za uspješno sudjelovanje na međunarodnim sajmovima: Priprema za natječaj “Potpora MSP-ovima za internacionalizaciju”

Kao što je opće poznato, dobra priprema je pola posla. Stoga, provođenje detaljne administrativne provjere i pažljivo planiranje budžeta ključni su koraci kako bi se osiguralo uspješno sudjelovanje poduzetnika na međunarodnim sajmovima u okviru natječaja “Potpora MSP-ovima za internacionalizaciju i proširenje tržišta”.

U sklopu ovog natječaja, poduzetnicima se otvara jedinstvena prilika za proširenje svog poslovanja na međunarodno tržište kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima. Sudjelovanje na ovim sajmovima igra ključnu ulogu u ostvarivanju tih ciljeva, pružajući priliku za izlaganje, umrežavanje i stvaranje poslovnih prilika na globalnoj razini.

Stoga, uz detaljnu administrativnu pripremu i pažljivo planiranje budžeta, poduzetnici mogu maksimalno iskoristiti ovu vrijednu priliku za internacionalizaciju svog poslovanja.

Administrativna provjera

Kako biste iskoristili priliku za sudjelovanje u programu internacionalizacije i širenja tržišta, važno je da vaša tvrtka zadovolji određene kriterije. Evo pregleda ključnih uvjeta koje trebate ispuniti:

Veličina poduzeća: Vaša tvrtka mora biti klasificirana kao mikro, mala ili srednja tvrtka prema standardima definiranim za MSP-ove.

– Minimalan broj zaposlenika: Poduzeće treba imati barem jednog zaposlenika, izraženo u satima rada, u godini koja prethodi godini predaje projektnog prijedloga.

Financijski status: Važno je da vaša tvrtka nema iskazani gubitak prema Godišnjem financijskom izvještaju (GFI) za godinu koja prethodi godini predaje projektnog prijedloga.

Kada vaša tvrtka ispuni ove kriterije, bit će spremna za sudjelovanje u programu i iskoristiti podršku koja se nudi za internacionalizaciju poslovanja.

Odabir pravog sajma/B2B susreta za vaše poslovanje

Pri odabiru sajmova za sudjelovanje, treba uzeti u obzir sljedeće stavke:

Provjerite baze podataka: Prvo što trebate učiniti je pregledati baze podataka na web stranicama poput www.auma.de kako biste pronašli sajmove koji su relevantni za vašu industriju i poslovne interese.

Potražite potvrdu organizatora: Ako sajmovi koje želite posjetiti nisu evidentirani u navedenim bazama, obratite se organizatorima sajma ili B2B susreta i zatražite potvrdu o sudjelovanju najmanje 10% stranih izlagača ili 5% inozemnih posjetitelja. Ova potvrda osigurava da je sajam prihvatljiv za vaše poslovanje.

– Planirajte unaprijed: Definirajte željene sajmove za razdoblje od zadnjeg kvartala 2024. godine pa sve do 2026. godine. Ovo vam omogućuje dovoljno vremena za pripremu i planiranje aktivnosti kako biste maksimalno iskoristili sudjelovanje na sajmovima.

– Organizirajte poslovne susrete: Osim sudjelovanja na sajmovima, važno je planirati i organizirati poslovne susrete poput gospodarskih izaslanstava, matchmaking i/ili B2B događanja kako biste ostvarili nove poslovne prilike i proširili mrežu kontakata.

Odabirom pravih sajmova i planiranjem aktivnosti unaprijed, možete osigurati uspješno sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i postići svoje poslovne ciljeve.

Planiranje budžeta

Pri planiranju budžeta za sudjelovanje na međunarodnim sajmovima, važno je imati na umu koje troškove možete pokriti unutar okvira programa. Evo pregleda troškova koji su prihvatljivi:

Najam i uređenje izložbenog prostora: Ovaj trošak uključuje najam izložbenog prostora i tipskog štanda, te troškove postavljanja i rastavljanja štanda. Također, obuhvaća troškove potrebnih priključaka poput električne energije, vode, interneta te troškove čišćenja.

– Troškovi upisa u katalog izlagača: Troškovi upisa u katalog izlagača omogućuju vašoj tvrtki dodatnu vidljivost među posjetiteljima sajma.

– Kotizacije za sudjelovanje na sajmu/B2B susretu: Kotizacija pokriva pristup događaju i dodatne pogodnosti poput sudjelovanja na konferencijama ili radionicama.

– Troškovi putovanja i smještaja: Putni troškovi uključuju troškove prijevoza do i s sajma, dok su troškovi smještaja ograničeni na hotele s maksimalno četiri zvjezdice.

– Važno je pridržavati se propisanih smjernica i ograničenja prilikom alokacije sredstava. Bitno je osigurati da najmanje 85% ukupnih troškova projekta bude alocirano za kotizaciju i troškove izložbenog prostora, dok je maksimalni dopušteni udio za prijevoz, smještaj i dnevnice ograničen na 15% ukupne vrijednosti projekta. Ovim se osigurava odgovarajuća raspodjela sredstava i maksimizira korist od programa podrške.

Planirano otvaranje natječaja

Svibanj 2024

Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima pruža nevjerojatne mogućnosti za rast i širenje vašeg poslovanja. Pružite si podršku i iskoristite ovu jedinstvenu priliku za internacionalizaciju vašeg MSP-a!

Za sve dodatne informacije ili savjete, obratite nam se s povjerenjem.

ABOUT THE AUTHOR: Karmen Peskura

RELATED POSTS

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *