EU natječaji

Home \ EU natječaji

Komercijalizacija inovacija

Cilj natječaja Cilj ulaganja je potaknuti komercijalizaciju inovacijskih projekata za zrele projekte koji su blizu izlaska na tržište; povećati izvoz inovativnih proizvoda, usluga ili tehnologija MSP podržavajući stvaranje kanala prodaje i distribucije na stranim tržištima; povećati inovativni kapacitet MSP-a podržavajući prijenos znanja iz drugih tvrtki (većih MSP-a ili velikih tvrtki) i istraživačkih organizacija. Prihvatljivi prijavitelji […]

EU Natječaj – “Komercijalizacija inovacija”

O natječaju Cilj ulaganja je potaknuti komercijalizaciju inovacijskih projekata za zrele projekte koji su blizu izlaska na tržište; povećati izvoz inovativnih proizvoda, usluga ili tehnologija MSP podržavajući stvaranje kanala prodaje i distribucije na stranim tržištima; povećati inovativni kapacitet MSP-a podržavajući prijenos znanja iz drugih tvrtki (većih MSP-a ili velikih tvrtki) i istraživačkih organizacija. Vrste prihvatljivih […]

EU edukacije – prednosti i nedostaci

Iako se sintagma „cjeloživotno obrazovanje“ može doimati kao tek isprazna floskula, svijet se danas doista mijenja brže nego ikada. I dok su nekada djelatnici mogli svoj radni vijek provesti unutar jednog poduzeća i na istom radnom mjestu s vještinama i kompetencijama koje nisu morali nadograđivati, danas je to praktički nemoguće. Kontinuirano stjecanje znanja i vještina,  […]

EU natječaji se u Republici Hrvatskoj objavljuju u dva oblika ili modaliteta

EU natječaji se u Republici Hrvatskoj objavljuju u dva oblika ili modaliteta, a sukladno tome se i projekti mogu drugačije rangirati. Natječaji tako mogu biti u obliku privremeno otvorenog poziva gdje se svi projektni prijedlozi zaprimaju do finalnog datuma završetka natječaja, a nakon toga se evaluiraju i sastavlja se rang lista projekata prema ostvarenim bodovima. […]

Pravila o financijskim korekcijama EU projekata

EU fondovi su financijski instrumenti plasirani od strane Europske unije te predstavljaju financijske potpore za provođenje javne politike iste. Financijske potpore kojima se podupiru javne politike i s njima povezani ciljevi koje Europska Unija želi ostvariti, donosi se za razdoblje od 7 godina, a trenutno se nalazimo u financijskoj perspektivi 2021. – 2027. godine. Suštinski […]

Zašto su financijski pokazatelji poslovanja bitni za EU natječaj?

Financijski pokazatelji stavljaju u odnos dvije ili više ekonomske veličine koje se uzimaju iz stavki financijskh izvještaja (bilance te računa dobiti i gubitka), a koje društva predaju nadležnim državnim tijelima svake godine. Primarno su financijski pokazatelji kao dio financijske analize, bitan alat vlasnicima ili upravama društava jer predstavljaju podlogu za bolje poslovno upravljanje društvom i […]

Zašto je bitna tablica bodovanja?

EU fondovi nisu tipični način pribavljanja financiranja s tržišta kapitala. Za razliku od klasičnog financiranja dugom/kreditom, pribavljanje bespovratnih sredstava putem EU fondova potpada pod strogu državnu regulaciju i administrativne provjere od strane nadležnih tijela. Suštinski, Vi kao potencijalni prijavitelj i korisnik bespovratnih sredstava, natječete se s drugim potencijalnim korisnicima, a educirani ljudi u državnim tijelima […]

Kako se prijaviti na EU natječaj?

Brojna društva odustaju od EU natječaja radi manjka vremena i administrativnih komplikacija koje natječaji mogu uzrokovati. No nebitno o kojem uzroku se radilo, problem kojeg društva dovoljno ne adresiraju nalazi se u kasnom početku pripreme za EU natječaj, a što pak utječe na finalnu kvalitetu projekta koji se ocjenjuje ili definitivnom odustajanje od natječaja. Kako […]
Jan 07

Izgradnja branda IT poduzeća na stranim tržištima

A) Izazov Poduzeće je informatička kompanija koja se bavi izradom mobilnih i web aplikacija s naglaskom na korisničko iskustvo (user experience), od izrade korisničkog sučelja (user interface) do kompletnog programiranja i kasnije održavanja. Tijekom godina polako su se probijali i stvarali ime na globalnom tržištu gdje su ostvarili brojne zapažene uspjehe. Kako se ovdje radi  […]
Jan 07

Jačanje tržišnog udjela turističkog poduzeća

A) Izazov Poduzeće iz turističkog sektora koje se bavi djelatnošću turističke agencije, željelo je ojačati svoju vlastitu tržišnu poziciju, kako na domaćem, tako i na stranom tržištu. Većina turista koja dolazi u Republiku Hrvatsku su iz okolnih stranih zemalja, međutim raste trend dolazaka turista iz dalekih zemalja, pa je poduzeće htjelo predstaviti svoje usluge svim […]

4 Consulting Newsletter

Redovito produciramo edukativni sadrzaj, analiziramo studije slučaja i kroz primjere iz prakse Vas vodimo poslovnu džunglu. Prijavite se na naš newsletter i povećajte svoju financijsku informiranost.

 

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER LSITU